AUTOMATINIAI KAVOS APARATAI

Klauskite!

Vardas*

El. pašto adresas*

Žinutė

Kodas*

SORPRESO kavos aparato registracija į autorizuotą servisą

Vardas*

Pavardė*

El. pašto adresas*

Mob. tel. nr.*

Įmonės pavadinimas*

Įmonės kodas*

PVM kodas

Siuntimo į SORPRESO servisą priežastis

Pristatymo tipas

Pasinaudosiu jūsų transportu

Pristatysiu savo transportu

Pasirinkite datą ir laiką, kada planuojate pristatyti kavos aparatą*

Rezervuosime Jums laiką ir aptarnausime greičiau!

Alytuje, Ulonų g. 33

Klaipėda, Liepų g. 24

Vilniuje, Lvovo g. 89A

Kokios paslaugos suteikiamos oficialiame SORPRESO servise remonto metu?

Pristatyto aparato remontui kompiuterinė diagnostika

Aparato programinės įrangos atnaujinimas (jeigu gamintojas turi paruošęs tam modeliui)

Aparato pilnas ardymas ir vidaus mazgų būklės diagnostika:

Aparato pieno sistemos ardymas, valymas ir plovimas ir testavimas;

Aparato kavos išbėgimo kanalų ardymas ir plovimas;

Aparato suspaudimo mechanizmo ardymas, valymas ir tarpiklių keitimas;

Aparato kavos pupelių malūno ardymas, valymas ir malimo rupumo perstatymas;

Aparato vandens sistemos sujungimų sandarumo įvertinimas, sukietėjusių žarnelių ir tarpiklių keitimas;

Aparato vožtuvų būklės įvertinimas;

Aparato gedimo šalinimas, detalės keičiamos tik originaliomis.

Aparato kompiuterinė diagnostika po remonto

Aparato veikimo testavimas, paruošiant kavos gėrimus

Atliekama kalkių šalinimo programa (atliekama ir aparatams, naudojantiems Claris vandens filtrus)

Atliekama kavos ruošimo sistemos valymo programa

Aparato vandens ir pupelių talpų bei išorės valymas

Atliktų darbų dokumentacijos pildymas

Aparato remonto  apžvalga / paaiškinimas (klientui pageidaujant)

Aparato tolimesnės priežiūros ir eksploatacijos patarimai  (klientui pageidaujant)

Suteikiamos JURA serviso garantijos:

Klientui sutikus su visa SORPRESO serviso rekomenduojama remonto programa, SORPRESO servisas suteikia pilną visam kavos aparatui 6 mėnesių garantiją, bet ne didesniam pagamintų puodelių skaičiui šiuo periodu: ENA linijos kavos aparatams – 2500; IMPRESSA; Z; J; F; E; A linijos ir GIGA 5– 3500; Professional linijai – 4000) ir dalinę 6 mėnesių garantiją (tik atliktiems remonto darbams ir remonto metu keičiamoms detalėms), kai klientas nesutinka su JURA serviso rekomenduojama kavos aparato remonto programa. Papildomos garantijos metu prietaisas nauju nekeičiamas – tik remontuojamas, garantiniai terminai nesumuojami.


Turite klausimų? Kreipkitės

Sorpreso serviso vadybininkas - Eladijus Petrovas: +370 698 27212, [email protected]

Mus rekomenduoja