Kokybės garantija

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantinio aptarnavimo terminai. Garantiniu laikotarpiu yra nemokamai atliekamas prietaiso remontas. Sudėtingų gedimų atveju, Pirkėjui sutinkant, prietaisas gali būti pakeistas nauju arba grąžinami pinigai. Prekė garantiniam aptarnavimui priimama, tik su aiškiai ir teisingai užpildytu garantinio aptarnavimo sąlygų lapu bei pirkimo dokumentais. Visos pretenzijos dėl prietaiso kokybės nagrinėjamos gavus įgaliotos prietaisų aptarnavimo įmonės kokybės patikrinimo aktą.

Iškilus neaiškumams, dėl garantinio ir pogarantinio aptarnavimo, prašome kreiptis Tel.: +370 698 27212; El. paštas: servisas@sorpreso.lt

Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį! Pirmieji sužinokite naujienas ir mūsų specialius pasiūlymus.

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, svetainės funkcionavimo ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus. Juos galite bet kada atšaukti savo interneto naršyklės nustatymuose. Plačiau. Uždaryti